Saltant la línia: No hi ha temps que no torn: Sa Pobla no és Grècia

15 de nov. 2012

No hi ha temps que no torn: Sa Pobla no és Grècia

Bon vespre,
Aquest dijous la meva publicació a Bloko.info no parla de la vaga general sinó d'un tema que no em pot tocar més de prop, la reacció dels ciutadans del meu propi poble davant la violació per part de dos al·lots magrebins d'una nina de 15 anys. Esper que servesqui.
Si hem parat bé l’orella als mitjans de comunicació i les declaracions de molts polítics haurem sentit, una i altra vegada, la frase aquella de que ”España no es Grecia”. Comparant resultats electorals als comicis i els sondejos, al juliol vaig escriure un article al meu bloc on deia que no, que no ho era, però cada vegada s’hi semblava més. Tanmateix, el que segurament no haureu sentit mai és “Sa Pobla no és Grècia”. Ve de nou, eh? La idea aquesta de que el meu poble es pogués semblar al bressol de la democràcia, com diuen, va venir-me al cap divendres i dissabte passat, quan la notícia de la noia de quinze anys violada per dos magrebins de la seva mateixa edat va commocionar sa Pobla amb aquest titular (un pèl sensacionalista pel meu gust) de l’Última Hora: “Máxima tensión en sa Pobla tras la violación de una chica por parte de dos menores marroquíes”.
→ Continua llegint

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada